Palvelut

Sinivuokko – Routioseuran kerhotila

Routioseura jatkaa Sinivuokon perinteitä, mahdollistamme ryhmien ja kokousten pitämisen Routiolla osoitteessa Salmenmäentie 26 D.

Tilojen varaukset Katri Himmaselta, puhelin 044 327 9987 tai sähköpostilla katri.himmanen@routioseura.fi.

Miten löydän perille?

Havumetsäntie 4 on Roution yhtenäiskoulun parkkipaikka ja Salmenmäentie 24 on liikekeskuksen parkkipaikka.

Routioseuran soutuvene Inkeri

Routioseuran soutuvene on vuokrattavissa edulliseen hintaan.

Tutustu täällä tarkemmin.

Linja-autolla yhteydet Routio – Lohja – Routio

Lohjalle, nyt

Lohjalta, nyt

Uudenmaan joukkoliikenne, Lohja

Lohjan joukkoliikenne

Routionmäki omatoimikirjasto

Routionmäen kirjasto on Roution koulun kirjasto, mutta avoinna myös omatoimisesti iltapäivisin sekä viikonloppuisin. Kirjastossa on myös aikuisten kirjallisuutta sekä lehtiä. Katso päivitetyt aukioloajat Lohjan kaupungin sivustolta.

Kirjastoauto

Aikataulut

Parittomat viikot, maanantai
Routio, Ratsutilantien ja Havukkakujan risteys, 16:40 – 17:00
Routio, Hiidenpuronkaari 9, Ratsutilantien risteys, 17:05 – 17:20
Routio, Kalliomäentie 2, 17:30 – 18:30

Parilliset viikot, maanantai
Routio, Kalliomäentie 2, 15:00 – 16:00

Liikuntapaikat

Roution valaistu kuntorata/latu

Katso sijainti ylläolevasta kartasta.

Frisbee-golf rata

9-väyläinen rata sijaitsee aivan Routionmäki monitoimijatalon vieressä.

Kevyen liikenteen väylät

Merkitty ylläolevaan karttaan katkoviivalla.

Uimarannat

Karstuntien ja Hossantien risteyksessä ja Hormajärven rannalla, Paloniemessä ja Hiidensalmen sillan kupeessa.

Liikuntasali ja lähiliikuntapaikat

Routionmäki monitoimijatalon liikuntasali.

Liikuntasalin vuorojen varaukset Lohjan Liikuntakeskukselta. Lähiliikuntapaikoista lisätietoja.

Leikkipuistot

Alueelta löytyy neljä leikkipuistoa: Roution leikkipuisto, Hiidenpuron leikkipuisto ja Ratsutilan leikkipuisto. Leikkipuistot on merkitty ylläolevaan karttaan.

Liikekeskus

Ravintola Kayatepe

Ruoka-. viihde- ja seurusteluravintola Lohjan Routiolla

Chefs Catering

Chef´s service on vuonna 2012 perustettu catering alan perheyritys.
Toimipaikkamme sijaitsee Lohjalla, Routiolla, jossa meillä on valmistuskeittiö. Tammikuussa 2018 aloitimme toiminnan Lohjan Metsän kertotehtaan henkilöstöravintolassa.
Meillä on monipuolinen kokemus niin illallisten kuin suurempienkin juhlien järjestämisestä.
Panostamme asiakkaan toiveisiin ja tyytyväisyyteen.
Painotamme työssämme ammattitaitoa, laadukkaita raaka-aineita ja sujuvaa palvelua.

Sinä nautit – me toteutamme!

Kampaamo Kirke

Puhelin 019 – 318976

Lohjan seurakunta ja diakoni

Seurakunnan diakonina toimii 1.9 alkaen Tanja Mäkelä.
Diakonia työllä on tiloissa asiakaspäivystystä ja tapaamisia, sekä erilaisia tilausuuksia mm. Päiväpiiri ja lauluhetkiä.
Lisää tietoa saat Lohjan seurakunnan nettisivuilta sekä ilmoituksista seurakuntakodin ikkunasta.