Avoimet kylät 2021 Routiolla tapahtuma

Annika Riikosen kuva Routioseuran soutuveneretkeltä

Noniin, eli oikein paljon tervetuloa kaikille tähän valtakunnalliseen Avoimet Kylät tapahtumaan, joka on rantautunut tänä lauantaina 12.6.2021 Routiolle. Routioseura järjestää tämän tapahtuman. Tapahtuma kestää kolme tuntia eli yhdestä kello neljääntoista. Meillä on tarjolla täällä musiikkia, onkikilpailu ja muita kilpailuja. Musiikkia voi käydä toivomassa. Yritetään toteuttaa parhaamme mukaan toive. Täällä on myös tiedotteita liittyen meidän Routioseuran tapahtumiin. Sen lisäksi me nimetään Routioseuran soutuvene ja lasketaan se samalla myös vesille. Tän koko tapahtuman ajan meillä on myynnissä makkaraa ja mehua, sekä kahvia?

Jotkut saattavat ehkä miettiä, että mikä on Routioseura oikeastaan on ja mitä se tekee, niin mä pohjustan seuran toiminnan ja tavoitteet ihan lyhyesti tässä seuraavaksi.

Routioseura Ry on siis vuonna 1977 perustettu asukasyhdistys, joka toimii tässä Lohjan kaupungin Hiiden ja Roution taajamassa. Meidän toiminnan tavoitteena on työskennellä toiminta-alueensa sivistyksellisten, sosiaalisten, kunnallisten ja aineellisten olojen kehittämiseksi sekä asukkaiden hyvän yhteishengen ja viihtyvyyden sekä kotiseutukiintymyksen ja tuntemuksen lisäämiseksi.

Routioseura on myös mukana tulevilla vuoden 2021 Lohjan Asuntomessuilla, jotka järjestetään aivan tuossa vieressä Hiidensalmessa. Asuntomessut järjesteään 9.7-8.8. välisenä aikana.Suosittelen teitä kävelemään tuon asuntomessualueen, se on siisti ja viihtyisä. Tapahtumassa tulee olemaan kojuja, upeat asunnot näytillä ja esim Lohjan Torilla on tarjolla livemusiikkia. Tuosta tapahtumasta saa lisätietoa osoitteesta www.asuntomessut.fi/tulevat-messut/lohja-2021 sekä Facebookin sivulta Asuntomessut

Sen verran vielä lisää Routioseurasta, että meillä on Facebookissa sivu nimellä Routioseura. Sen löytää helposti hakukenttään kirjoittamalla. Meillä on myös kotisivu www.routioseura.fi ja tämän lisäksi ollaan myös Instagramissa nimellä Routioseura.

Nyt näyttää tosiaan siltä, että sää on aurinkoinen ja lämmin ja toivotaan, että se myös pysyy koko tapahtuman ajan tämmösenä. Pitäkää huolta nestetasapainosta ja verensokerista ja hakekaa mehua ja muuta alkoholitonta juomista.

Jos jollakulla on jotain kysymistä liittyen seuraan tai tapahtumaan, niin rohkeasti vaan kysymään.

Ei muuta ku oikein paljon tervetuloa ihan kaikille ja vietetään mukava päivä täällä Routiolla roution uimarannalla ja kauniin Lohjanjärven rannalla.